Avea Samsung I900 Omnia & Samsung U800 Kampanyası

Avea, 3G uyumlu Samsung U800 yada Samsung I900 Omnia modellerinden birini satın alan abonelerine, 6 ay boyunca her ay 200 dakika konuşma ve 3G’li servislerden oluşan 3G Hoş Geldin Paketi’ni ücretsiz sunuyor.

Avea, 3G uyumlu cihaz kampanyası kapsamında Samsung marka U800 ve I900 Omnia modellerinden birini satın alan yeni ve mevcut bireysel abonelerine 6 ay boyunca 3G Hoş Geldin Paketi ve toplam 1.200 dakika hediye ediyor.

Avea, 3G’li cihaz kampanyası kapsamında sunduğu iki farklı telefon seçeneğiyle abonelerine 3G teknolojisinden yararlanma imkanı tanıyor.

13 Ağustos – 13 Ekim tarihleri arasında gerçekleşecek kampanya ile Avea’nın faturalı, faturasız bireysel aboneleri, 3G uyumlu Samsung marka U800 modeline 299 TL ve hem 3G hem de Wi-Fi uyumlu I900 Omnia modeline ise 799 TL ödeyerek sahip olabiliyor. Kampanya dahilinde İş Bankası Maximum kredi kartına özel 12 ay taksit avantajı sunuluyor.

Avea Samsung U800 yada Samsung I900 Omnia kampanyası ile ilgili daha detaylı bilgiye Avea Samsung sayfasından ulaşabilirsiniz.

Yorum yapın

Avea Samsung I900 Omnia & Samsung U800 Kampanyası” üzerine 28 yorum

  1. arkdaslr ben bugun aldım harıka bı telefon kampanya desen super avea bayılerınde aramanıza grek yok telefonu normal bı telefoncudan alsanızz bıle kampanyadan yararlanabılıyosunuzzzzz hem kıbar bı telefon hemde asalet var bence hemen alınnn :D:D

  2. yaw arkdaslr ben bugun bızım mahhallede olan bı tellefoncudan u800 baktım ama elınde kalmamıs sıparıs verdırdım yarın gelcek ben bu telı bı avea bayısınden almıyorum soz edılen kampanyadan bnde yararllanabılcem mı ??????? bılgısı olan cvp verırse sevınırım arkdalsr

  3. kampanyada maximum karta vade farksız 12 ay taksit seçenegi de var

  4. kampanyada hangi kredi kartı geçerli? yukarıda rauta 66 diye bi programdan bahsedilmiş bilgi verirseniz sevinirim…

  5. arkadaşlar ben bugün bir u800 aldım bu kampanya dahilinde orda söylemek aklıma gelmedi fakat eve bir geldim hafıza kartı yok telde sonra bayiy aradım sordum niye yok diye dediler kampanyalı olduğundan koymazlar dedi bu konuda bilginiz var mı?

  6. ya millet ben şifremi yolluyorum ama olmadı faşlan diyo yok şöyle yapın falan diyo..u800 aldım..denilen şekilde yolladım şifreyi ama olmuyor neden acaba??

  7. rauta 66 proqramı ndr? bni bi biLqiLendrrmsnz? bnde aLıcmda önce iice bi araştırıym ii bi teLmi bakaLm..

  8. TELEFONUN KUTUSUNDA RAUTA 66 PROGRAMI YOK ARKADASLAR OYLE DUYDUM O YUZDEN FIYATI BIRAZ UCUZ

  9. Bursa da her yeri dolaştım hiç bir bayide yok.Eğer 2 hafta içinde omnia bulamazsan avea bayilerinde, direk tüketici haklarına dilekçe yazcam hem kampanya yapıyorlar hem bayilere gelmeden reklamını yapıp camlara reklamlarını aşıyorlar.Kork benden avea sen görürsün tüketiciyi kandırmak neymiş göstercem

  10. ne biçim şey ya kampanya deyip duruolar reklam yapıolar 3 tane omnia koymuşlar tel bulamıoz hiç bi yerde yok yok

  11. zor değil…karşıdaki telefonunda 3g olması gerekiyor..3g li tele fonnu araken ekranın üst köşesinde 3g işareti çıkar..
    sonrada ekranın altındaki seçeneklerden videolu aramayı seçeceksin..
    direk görüntülü arama yapacaksın hayırlı olsun..

  12. ya arkadaşlar bende samsung u800 3glerden var kampanyalardan yararlanıyorum tamam da anlamdım şey videolu görüşmeli konuşma yapmak istiyorum ama olmuyo devre dışısınız falan diyo bilgisi olan varsa beni bililendirebilirmisiniz ne yapmam lazım görüntülü konuşma yapabilmek için beyler ve bayanlar
    cevaplarınızı bekliyorum

  13. Bu Telefonlarda Sadece Avea Hattı ile mi Kullanılıyo Yoksa Diğer Hatlarıda Kullanabılıyormuyuz